S čím Vám môžeme pomôcť?
úsek dopravných evidencií, oddelenie dokladov
Stránkové hodiny a odporúčania
Upozorňujeme občanov, že na úseku dopravných evidencií budú vybavovaní len občania, ktorí si online z pohodlia domova dohodnú na dopravnom inšpektoráte termín. Rezerváciu termínu je možné vykonať prostredníctvom internetového portálu www. slovensko.sk v sekcii doprava, časť evidencia vozidiel, kde je pre občanov prístupná žiadosť o dohodnutie termínu.
Zároveň žiadame občanov, aby si vybavovali len úkony nevyhnutne potrebné najmä pre ich pracovnú činnosť, zabezpečovanie životných potrieb, ako je napríklad prihlasovanie nových a jednotlivo dovezených vozidiel do evidencie či vydávane nových osvedčení o evidencii a tabuliek s evidenčným číslom z dôvodu straty alebo odcudzenia pôvodných dokladov a tabuliek. Ostatné úkony ako napr. vydane duplikátu tabuľky s evidenčným číslom na nosič na bicykle, zápis ťažného zariadenia si občania môžu odložiť na neskoršie obdobie. Za nedodržanie lehôt občania nebudú sankcionovaní.
Pokuty za neplatné technické a emisné kontroly polícia v čase mimoriadnej situácie neukladá. Vodiči z povolania majú v tomto čase úľavy na úseku ADR či platnosti dokladov o kvalifikácii a zdravotnej i psychickej spôsobilosti.
Zamestnanci oddelenia dokladov odboru poriadkovej polície Okresného riaditeľstva Policajného zboru v Senci prijímajú žiadosti o vydanie:
Žiadosti o vydanie občianskych preukazov pre deti do 15 rokov sa neprijímajú vôbec.
Vyhotovené občianske preukazy budú zasielané občanom prostredníctvom pošty bez zvýšenia správneho poplatku. Ostatné doklady si občania osobne prevezmú v priestoroch klientskeho centra.
Vykonávanie skúšok odbornej spôsobilosti držať alebo nosiť zbraň a strelivo, vydávanie zbrojných preukazov, zbrojných sprievodných listov je pozastavené.
V záujme ochrany zdravia všetkých občanov ako i pracovníkov klientskych centier a okresných úradov, budú na tieto pracoviská občania vpustený len s rúškom, šálom alebo obdobnou ochranou tváre. Zakazuje sa vstup rodičov s deťmi do všetkých klientskych pracovísk okrem nevyhnutných úkonov.
V prípade dohodnutého termínu na dopravnom inšpektoráte bude vstup do klientskeho centra umožnený maximálne 5 minút pred termínom. Počas úradných hodín okresného úradu bude pre občanov k dispozícii len podateľňa okresného úradu.
Informácie k voľbám do Európskeho parlamentu konaným 8. júna 2024 sú dostupné tu:
Pondelok Utorok Streda Štvrtok Piatok | 7:30 - 15:00 7:30-11:30 |
Obedňajšia prestávka: SPOLOČNÝ STAVEBNÝ ÚRAD - pre obce Tomášov a Vlky ZMENA od 1.1.2023Pondelok 7:30 - 11:30 hod. - kolaudačné konania, miestne zisťovania, 12:30-15:00 úradné hodiny pre verejnosťUtorok nestránkový deň Streda nestránkový deň Štvrtok nestránkový deň Piatok nestránkový deň | |
Projekt spolufinancovaný Európskou úniou
Názov projektu:
"Triedený zber biologicky rozložiteľného komunálneho odpadu v obci Tomášov"
Cieľom projektu je zvýšenie miery zhodnocovania odpadov so zameraním na ich prípravu na opätovné použitie a recykláciu a podpora predchádzania vzniku odpadov.
Zazmluvnená výška NFP: 246 265,60 €
Návštevnosť:
ONLINE:6
DNES:356
TÝŽDEŇ:3417
CELKOM:993351